personlighetstest

Hittade ett test som jag var tvungen att göra. Resultatet hittar ni på denna länk http://se.41q.com/typ.41q?p=13675536 eller läs här:

cillas personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Kärriärer som skulle kunna passa cilla:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Jag måste säga att jag verkar passa in inom de flesta yrken, vilka återstår?? Och det andra tycker jag stämde vansinnigt bra, faktiskt lite skrämmande.


Kommentarer
Postat av: anneli

Hej hopp! Den ska jag testa! Jodå, energin satt kvar idag också, har plöjt igenom hallens garderober och härjat runt i köksskåpen...ja, det låter ju helt hysteriskt, ha, ha, ha, men jag är jäkligt nöjd! Men du, vad är det för en underbar gigantisk uteplats du har??? Värsta dansstället. Jag kan tro att midsommardagen var lite seg............

2008-06-25 @ 22:42:03
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: soffie

roligt att göra de där testerna,ska testa när jag får mer tid.

Hoppas du får en bra dag!!

2008-06-26 @ 10:19:22
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0