Midsommar

Nu är det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Har varit hos syster i Holmträsk några dagar, himla trevligt. Vanligtvis brukar det ju alltid regna och blåsa och vara fullt med mygg. Men nu var det faktiskt helt ok med väder, mygg fanns naturligtvis massor av och mitt blod verkar dom ju gilla. På tisdag kväll grillade vi god mat och pratade och tog igen lite missad tid. På onsdag mekade Björn med min bil hela dag han är en verklig klippa min svåger!

Har en massa fina bilder men tyvärr så krachade min dator i tisdags innan jag åkte, så bilderna från min telefon måste ni vänta på! I går torsdag hade vi vårdplanering för mamma. Känns som ett ganska positivt möte, vi får väl se efter ett tag om de nya insatserna gör någon skillnad.

Jag var på plats i hemmet igen vid 7 tiden i går kväll. Sen har alla anländt eftersom,  först kom sofie och Robert och sedan Sara, Gustaf, Kattis och Anders. Nu är vi fullt man tal med alla ungarna och deras respektive. Mycket roligt.

Tjejerna och jag har hämtat in blommor, killarna är på väg att hämta björkar för lövning. Numera blir det inte så mycket löv eftersom Robert och Sara är ganska allergiska, men lite blir det i alla fall. Och midsommar stången måste ju på plats.

Nu önskar jag er alla en mycket trevlig midsommar, för det ska jag ha .

Kommentarer
Postat av: big sis

regna och blåsa och vara dåligt väder ? I dina drömmar..oftast har vi det underbart vädermässigt ...hela förra sommaren här var det jättefint väder...jag tror att det är så att du har otur med vädret dom få gånger du är här...hoppas ni hfaft en fin kväll och att kopparslagarna inte sitter i ditt huvud...kram

2008-06-21 @ 08:36:06
Postat av: Mia

Ha en fortsatt trevlig midsommar, Cilla!

2008-06-21 @ 10:31:20
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: lillemor

hej! hoppas ni haft det toppen. och ja...FORTFARANDE har! här har det varit helt okej väder och allt igår var alldeles lagom.. var väl uppe till 02.00 eller nåt innan vi kom på att satan vad sent det är.hihi- typ hur ljust som helst. ha en underbar fortsättning på helgen!kram

2008-06-21 @ 20:14:11
URL: http://www.fibrolillemor.com/wordpress
Postat av: Maria

Hoppas du fick en underbar midsommar!!! Det hade jag! Jag var utomlands i ett land där de inte firar midsommar, men vi firade ändå med både snaps och sill...hihi..!

2008-06-22 @ 21:56:14
URL: http://nightviolet.blogg.se/
Postat av: Inger

Hoppas ni hade det trevligt, och att ni dansade natten lång,,härligt med ljuset nu,, så visst finns lusten, men orken, neej,,

Myggen måste ju oxå få mat Cilla,, hihi, förlåt, nej det är jobbigt med de små liven,,,

Ha en underbart fin vecka..

kramen till damen i Bönhamn..

2008-06-22 @ 22:30:23
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan väll skicka de bästa bilderna till mig på hotmail från midsommar :)? / kattis

2008-06-23 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0