helg slut

Min helg den tog slut redan kl 1130 idag. Då var jag tvungen att sätta mig i bilen o åka in för att jobba. Och gissa vem som kom då? Jo solen, det är så typiskt, när jag jobbar då är det sol och när jag är ledig är det bara grått, grått, grått. Nu ska man väl inte var för pessimstisk men hittills har det nästan alltid varit så. Dom har visserligen lovat nu att på onsdag kommer värmen, jag hoppas på det.
På tisdag kommer syster och vi har så mycket att ta igen och sedan har det aldrig varit riktigt kanon väder när hon varit hos mig så det skulle ju varit roligt att visa Bönhamn från sin bästa sida.

Jag har blivit tillsagd att fota lite i min blommande trädgård. Jag lovar att så fort jag kommer hem ska jag ta i tu med det där med kameran. Jag väntar ju fortfarande på min dator och det är så knöligt när jag ska ladda in bilder i någonannas dator. Men jag ska bättra mig och ni ska få se bilder. Lite bilder tog jag i går med min telefon så jag ska försöka fixa det i morgon vid Saras dator.

I går hade jag och min man en underbara dag. Vi tog itu med husvagnen! Den var ju slipad och urtorkad så vi började med grundmålningen. så  himla kul att göra såna saker tillsammans.
Åkte iväg en sväng till gårdsbutiken för att köpa äppelchutney. Den chutney som de gör är absolut alldeles speciell. Vi äter den med Brieost som vi smälter lite lätt i micron och sedan chutney på den och lite vin, underbart!

På kvällen satt vi i vårt uterum och åt god grillad middag. Sen kom Bosse på att vi tar båten och åker till Barsta på puben och tar en öl. Sagt och gjort vi bemannade båten och drog i väg. Det är såna ggr som man verkligen känner att det är sommar och en fröjd att bo ute vid havet. Tog en massa bilder så ni ska få se dom i morgon

Nu ska jag krama kudden för i morgon vankas lite städ och lite tvätt åt min älskade lilla Sara

Kommentarer
Postat av: Mia

Dom bilderna ser jag fram emot! L

2008-06-30 @ 12:18:23
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0