Välkommen

image6

Tänkte att det kanske finns någon enstaka ny person som råkar snubbla in på min blogg nu när jag bytt. Så för dig som kommer inramlande här kan jag berätta att detta är min by!! En by som jag älskar o det kanske syns på min blogg. Det är en ganska intressant by med en lång historia. Den kan du få läsa hos mig!

För er andra som jag redan känner kan jag berätta om min dag idag.
Bosse åkte iväg till Övik för att jobba, stannar över hos Sara för att spara in lite mil. Jag tänkte vara hemma jag o njuta av lite ensamhet, men gissa vart jag varit idag?
Jo, precis jag har bott i datorn och som vanligt med Smulan i knät. Jag börjar bli en klippa på skriva med en katt i knät som helst önskar  att jag enbart strök och kliade henne.
Nu är jag klar och ska gå ner i mitt älskade kök, sätta på kamin och elda ljus och bara njuta av att få tid för mig själv

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och här kommer jag med en inflyttningsblomma! :o)
Fint här är! Och vilken underbar bild på en plats som verkar vara vacker!

2008-01-14 @ 21:09:42
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Maria

Hej! Så roligt att du tittade in till mig. Bönhamn, så vackert, där har jag varit som liten och ung. Jag kommer från Lunde men flyttade söderut för 40 år sedan. Herreje så längesen. Sen min syster dog förra året har jag tyvärr ingen släkt kvar i norrland så nästa gång kommer jag som turist. Ledsamt men så är det.
Hoppas du tittar in igen!

2008-01-14 @ 22:50:13
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Camilla

Oj så vackra bilder du har här! Älskar Höga Kusten, där är så fint :) Bor själv ca 15 mil därifrån. Ha en bra dag, tittar nog in igen för att läsa mer :)

2008-01-15 @ 11:03:28
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0