Våren

Ja för att återgå till tidigare inlägg och glömma gårdagen med melodifestival så har jag idag konstaterat:
Våren är nog här!!!
Egentligen tycker jag det är lite tidigt, men ett steg närmare sommaren känns skönt.
Men kolla här!!

image90
Lite väl tidigt att börja blomma i februari!! Den ska ju blomma i april, typ. Tänk om mina blommor börjar blomma nu vad ska isåfall blomma när det verkligen är sommar?? Och kylan den är ju fortfarande inte över, det kommer säker flera köldknäppar.
Växt zonerna är på väg att förändras det är ju helt klart.

Vi har en influensa här uppe som går nu ingen trevlig alls. Muskel och led värk som kommer som en blixt från klar himmel. Många tror tydligen att de är på väg att få hjärtinfark så påtaglig är den. Sätter den sig på benen klarar man nästan inte av att gå, och så avslutas den med magsjuka. Än så länge har vi klarat oss, men Bosse har nu väldigt ont i kroppen.
Något Sundsvall för jobbet blir det inte i morgon utan han ska jobba i Kramfor och Övik, det är ju skönt för honom då kan han ju komma hem på kvällarna. Han är ju dessutom så tjurig så han kommer ju att försöka jobba i alla fall även om han åker på flunsan.
Jag har väldigt ont i höger axel och ut i armen idag men det behöver ju för den skull inte betyda att det är flunsan får väl hålla tummarna, jag har ju jobb tisdag och onsdag.

Länge leve våren (med dubbla känslor)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

*yeaaaah* våren är på väg:D hoppas att de blir fint sommar väder i år:D

2008-02-10 @ 15:46:23
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Nilla

Hoppas att ni slipper influnsan jag är inne på min andra vecka tror att det har gått ner i luftrören så nu äter jag pencellin

2008-02-10 @ 18:49:19
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Kerstin

Måtte du inte åka på flunsan eller annat virus för den delen. Man blir ju helt utslagen! Växtzonerna tycks vara ur spel verkligen, trevligt med lite blomster så här års, men det är ju inte normalt. Önskar dig en bra frisk vecka framöver! Kram på dig!

2008-02-10 @ 22:04:37
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se
Postat av: Mia

Nu försöker jag en gång till (förbaskade blogg):
Om det inte finns nån kärleksört på lotten, så tar jag tacksamt emot den! Det ska bli spännande att se vad som poppar upp ur jorden där...kanske nåt jag kan dela med mig av också??!!

2008-02-11 @ 20:17:07
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0