Trötter

image68

Så här känner jag mig nu!! Jätte trött.
Alla har åkt hem nu men min dotter har blivit ordntligt uppvaktad må jag säga, verkligen roligt.

Nu är det tid för Lost, en serie som jag och sara brukar titta på tillsammans. Vi har längtat efter att det ska börja och i kväll så händer det.
I morgon ska jag till Kramfors på AF få se vad de har att säga, tror dock inte det blir så allvarligt för jag jobbar redan så pass att jag är nog säkert uppe i 30% och jag får ju bara jobba 50% än.
Har inte hört nåt från Ortopeden i Sundsvall än men enl nyheterna ligger de ju flera månader efter så det lär väl dröja ett tag till.

Sov så gott nu alla!!

Kommentarer
Postat av: britten

sov gott själv gissar påatt ni är trötta

2008-02-06 @ 21:53:23
Postat av: Nilla

God morgon
Hoppas att du har sovit gott Må så gott

2008-02-07 @ 07:12:43
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Millapilla

Halloj! Hoppas att du sovit gott! Lycka till på AF!Ha en bra dag.kram

Postat av: Millapilla

OJ glömde ju att skriva att hundbilderna hittade jag på www.photobucket.com under funny dogs. Där kan man hitta allt möjligt! Kram igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0