Melodifestival nr 3

Jaha vad tycker ni? Jag tycker så här:

BWO  Missade början men det sista jag hörde utav den tycker jag var bra, blir inte förvånad om den går direkt till final. Alexender Bard är ju ett musikaliskt geni tycker jag. Helt OK

Mickey Huskic smart att sjunga på ett sånt där språk, men svensk?? Nä ingen balad  tack!! Men jag kan nog tänka mig att lyssna själv på den

Frida Nä tack, inget på skånska!!

Therese Andersson Nä jag vet inte jag tror inte på  nån andra chans o inte nån final, med eller utan slits!! Ingen opera tack!!

Patrik Isaksson Gillar egentligen inte Isaksson men jag måste säga att jag tycker att han är en av de bättre, går nog vidare

Caracola Första tanken var att "gubbarn gillar detta" men den var trall vänlig

Ainbusk singers Sagt det för, ingen ballad tack! Normalt gillar jag gruppen men som sagt ingen ballad

Eskobar Också någonting som jag gillade går vidare

Slutsats: BWO, Patrik Isaksson, Eskobar, Mickey HuskeyA  och Ainbusk singers går vidare.

BWO och Patrik Isaksson vidre till final
andra chansen Ainbusk singers och Eskobar

Det är min gissning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0