Måndag eller??

image61image62image64

Mumma va?? Detta har jag underhållit mig med idag! Banankakor, bullar och snickerskakor. På Onsdag är det ju kalas och detta var vad min dotter helst ville ha. I morgon ska jag göra några andra kakor hemma hos henne.

Presenten är beställd det är alltså bara tårtan som fattas men den väntar jag nog med till onsdag.
Kan inte fatta att min lilla dotter har blivit så gammal???? O jag då? jag har ju inte blivit äldre, så hur gick det här till???

I morse när jag vaknade snöade det o var nån grad kallt, men nu töar det igen, så snön är ju på väg bort, mycket märkligt det här vädret.

Hade tänkt att jag skulle sy om mina byxor idag o hålla till i mitt hobby rum men något sånt har det inte blivit gjort, i bland blir ingenting som man tänkt.
Nu ska jag tillbringa några minuter med att laga och fixa till mina naglar, det värsta jag vet är ju när man jobbar i restaurang och går omkring med trasiga naglar, ser inte frächt ut.
återkommr nog senare med en roligare bloggM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0