Helg igen

Tycker att dagarna går så fort. Jag har inte haft nåt jobb på hela veckan o då brukar ju dagarna masa sig fram tycker jag men inte då, här rinner de iväg.

Har suttit ute i solen en stund idag o lästa en god bok. temepaturen har lega runt + 11 grader och det blåser friskt. Det är fantastiskt att se hur isen smälter bort och våren gör sin framfart. Jag hoppas i alla fall att det är våren, känns visserligen lite tidigt men, det är väl så det blir nu mer o mer.
Någon vidare promenad blev det inte idag. Huvudet värker fortfarande, förstår inte riktigt vad som är felet, länge sedan jag kände det så här.  Försöker med både alvedon, treo och en massa annat men ingenting biter på det.

Det har börjat skymma ute och jag ska strax börja med maten för i kväll. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det ger sig väl.  I morgon hoppas jag på en tur till Övik för att köpa oss lite nya vitvaror.

Eftersom mitt knä fick besök nu och en liten varelse pockar på min uppmärksamhet, ska jag nog ge henne den. Måste lära mig att sätta mig o skriva när hon sover eller är ute

Ha en trevlig fredag kväll alla ni där ute

Kommentarer
Postat av: Cissi

+11 grader låter ljuvligt. Sol till det och dagen blir perfekt! :o)
Den där huvudvärken låter inget vidare. Ett litet tips, som i och för sig inte hjälper mot huvudvärk, är Berocca. Finns att köpa på apoteket. En kur och det piggar upp, ialla fall mig.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kramar

2008-02-22 @ 17:45:01
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Mia

Jag hoppas verkligen att värken ger med sig,vad jobbigt att gå och ha ont!
Härligt väder ni har, vi har visserligen också haft sol idag men inte sån temperatur, blåsten är här i alla fall :-)

2008-02-22 @ 18:55:52
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Kerstin

Sitta ute och läsa bok redan? Så här tidigt på året! Låter jätteskönt!Huvudvärk är fruktansvärt när den blir så pass ihärdig som din tycks vara nu,hoppas den släpper snarast! Hoppas din helg blir bra! Kram!

2008-02-22 @ 22:58:10
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Trevligt!

Jag och 21 st andra skall kidnappa 40 åringen vi var hos härom helgen och nu skall vi till Ö-vik i morgon och spela Curling sedan skall vi åter tillbaka till Ullånger till gympasalen och jag skall ha step-up med hela gänget i ca 20 - 30 min sedan blir det en massa nadra aktiviter och sedan ska vi till ett ställe som vi hyrt här i Ullånger fast först blir det hem och duscha.

Vi har alla fått en sak att ta med och jag skulle göra sallad! Har precis gjort den klar! En hel hink!

Ha en trevlig helg du med!
Kram Sus

2008-02-22 @ 23:10:55
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh det var verkligen inte illa! Tänk om jag hade kunnat få lite tips på vad jag skall tänka på! ÄR det kallt i hallen? Behöver man mycket kläder? Jag har ju aldrig spelat curling i hela mitt liv! Men det skall bli kul!

Absolut jag kommer att skryta om att jag känner dig! *Fniss*

Kram Sus

2008-02-23 @ 00:24:47
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Inger

Det lät skönt, sitta i solen och läsa. Blir riktigt avis.. Inte kul med din huvudvärk.. Du kanske behöver glasögon, det kan ju ge huvudvärk..

Oftast är det nog stress, iallafall för min del..
Sedan tänker vi kvinnor för mycket, eller hur..
Ha en fin helg!
Kram

2008-02-23 @ 02:06:48
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Lillemor

vilket väder ni har?? e ju mer vinter här för bövelen hihi
prova 2 alvedon , en ibumetin och en treo..
ingen bra kombination. men en gång kan det funka..

eller om du går över till diklofenak
2 tabletter(voltaren diklofenk. eeeze e samma sak. tror voltaren e billigast.)
ihop med två panodil/alvedon..)
vidrigt att ha huvudvärk. hoppas det släpper snart
skickar varma kramar.

2008-02-23 @ 08:36:14
Postat av: Millapilla

Oj vad fint väder ni har! Här har det stormat rejält och blåser fortfarande. Hoppas huvudvärken släpper! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0