Alla hjärtans veckan Dag nr 2

I dag ska jag fortsätta hylla de som jag älskar och betyder så mycket mig, så idag fortsätter jag med min yngsta dotter Sara som förra veckan fyllde 18 år

image96

Sara och jag är väldigt lika i sättet, vet inte om det beror på att vi båda är yngst, kanske lite bortskämda. Men hon kan vara så känslig och lyhörd, vill alltid väl. Samtidigt lika slarvig som bara jag kan vara. Men alltid världens snällaste och även hon så vansinnigt omtänksamma. De har ju få dra ett ganska tungt lass de ggr jag varit så dålig att jag knappt kommit upp. Fler än en gång har de fått hjälpa mig med sockar och sånt.

Sara var bara 2 år när vi separerade så naturligtvis har hon också fått växa upp alltför fort egentligen. Men hon har ju alltid varit solstrålen. Lilla Sara med sina stora korkskruvar i sitt mörka hår. (hon tycker om plattänger idag) Glömmer aldrig hur hon snurrade en tofs runt sitt finger för att visa att hon var trött, en gång fastnade fingret och jag fick klippa bort håret för att få lös fingret.

När Sofie flyttade förra året så blev det ju bara jag och Sara kvar, det var en mysig tid, en tid av förberedelse eftersom jag då skulle flytta ut hit och  Sara skulle få egen lägenhet.

Nu är gumman stor,  och även fast vi är så tighta idag så nog saknar man tiden när barnen var riktigt små, men det är väl nu man ska börja se fram mot att få vara mormor (fast nog hoppas jag att det dröjer några år)

Jag älskar dig Sara!

Kommentarer
Postat av: britten

Thats my girl tooo...mosters lilla sara gumma..du vet väl att dom är mina också ! hihi

2008-02-12 @ 09:24:40
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Inger

Vilken söt tös,, Har hört mycket gott om den lilla tösabiten från "Moster"..
Lycka till i livet.. Sara..
Kram

2008-02-12 @ 10:23:41
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Hi hi man märker på sina barn hur gamal man själv blir min kille blir 18 i mars, tiden rusar!

2008-02-12 @ 10:37:15
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Millapilla

Lika fint skrivet idag! Vad söta döttrar du har! Ja tiden går fort! Ha en bra dag.kram

Postat av: Mia

En till vacker dotter...är dom lika mamma?? Hörru, jag har en son som är singel, fast han är förstås för gammal...*suck*

2008-02-12 @ 18:53:12
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Lillemor

vilka goa töser du har:)
otroligt fint foto det där också..
ja du det går så fort.måns fyller 8 nu.-.okej han e inte ens på gång att flytta.men
det går ju så fort att man knappt hänger med.känns inte som det var länge sen man gick och bar honom
mest
var och varannan natt, för han var så sjuk och sjöng och sjöng och sjöng så rösten raspade.men det var enda sättet han orkade slappna av på.. nu sitter jag och lyssnar när det väser och piper i honom ochlider med honom..men det känns ändå bra.. inge ambulanser eler liknande på läänge nu..
men han blir ju bara större. han var och köpte alla hjärtansdag present till sin tjej idag.. en nalle en chokladask och en present påse att ha allt i.. sen kanske han skulle måla en tavla också hahaha dom har
varit "ihop"sen dagis..helt sjukt.. och superallvarligt hahah föör goa

massa kramar

2008-02-13 @ 05:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0