Sundsvall

Vilken underbar helg jag har haft! Hade nästan glömt hur det är att vara ledig en hel helg.  Men nu vet jag.

Åkte iväg i god tid på lördag morgon. Stannade till i Birsta, men gick inte på IKEA! Shoppade bara lite.  Checkade in på hotellet vid två snåret.  Och gick sedan på O learyes för att kolla in finalen i curlingen, men vilket platt fall det kändes som, men men lag Anette Norberg kanske inte alltid kan ta guld!

När vi återvände till Hotellet tog jag mig en god julcider och ett varmt bad.  Och mina vänner det var en sak som jag blev väldigt fachinerad över i Sundsvall!! Vilken snö! De hade jätte mycket snö.  Här ute har vi ju ingenting o ioförsig så ligger vi ju ganska långt ut till havs, men ändå. Vi bor ju mera norrut, men ok, vi ska väl inte ha någon snö *suck*

Nå väl gick sedan till Aveny för Lars Vegas show och  vårt julbord. Och vilket julbord, helt kanon, verkligen gott.  Sen måste jag ju säga att Lars Vegas är ju verkligen en klass för sig.  Jag skrattade så vansinnigt att jag idag kan säga att jag har muskler i magen jag glömt att jag hade.

Spana in pojkarna! På deras tröjor står det " Vi som inte fick vara med i Wallmans" hahaha...



Är dom inte underbara?

På Hotell Knaust hade de gjort om lite sen sist vi bodde där. Nu serverade de frukost ända fram till kl 1300 och checka ut behövde vi inte göra förrän kl1800.  Vi låg och drog oss hela förmiddagen och gick inte ner till frukost förrän vid 11 tiden. Sen gick vi upp till de sköna sängarna igen.  Låg och slö tittade på tv och dåsade till mellan varven. Men nu är vi hemma igen. Ska visa er lite mera i morgon av showen.

Ha en skön söndag kväll

Kommentarer
Postat av: Mia

Men Cilla vilken helg du har haft!! Välbehövligt förstår jag, hääärligt!! L

Och så skönt att inte stressa innan man ska äta frukost och checka ut, himmel så bra! Kram!!

2008-12-15 @ 08:14:41
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0