Så trött...

jag blir på människor man pratat med och som tycker att de läser  och förstår, men ändå inte föstått ett smack!  Som jag berättat tidigare har jag en, vad ska jag kalla honom?,  tja en som vägrar lämna oss, mig o min man ifred.
Nu tycker han som så att det är dumt att jag hela tiden skriver "vad synd att jag"..  han tycker att jag ska försöka lite mera språng i livet,  och om jag tycker curling är intressant, varför inte prova på.......

Jamen!!! Är det nån som missat att jag spelat curling under en ganska lång tid i mitt liv?? Jag har faktsiskt flera medaljer bla ett SM guld!!
Att jag inte spelar idag beror på ett kraftigt diskbråck i ländryggen.

Om man inte bryr sig om att läsa det jag skriver utan hela tiden har egna åsikter om vad som ska skrivas tycker jag att man slutar läsa min blogg och skriver en egen

Christer, jag undanber mig dina åsikter och kommentarer, varför kan du inte förstå det? Jag vet  inte vad jag gjort som så till den milda grad retat dig, så du inte kan lämna mig i fred. Jag kallar detta för trakasserier,  varför jag inte gjort nåt åt det ännu är med hänsyn till andra runt omkring, o då alltså din familj, men det måste få ett slut och mitt tålamod är slut snart

Kommentarer
Postat av: maria

Ja, Cilla jag förstår att du är irriterad.

Ring så kommer hon...Maria Brutal du vet!!!

2008-12-07 @ 01:36:57
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Stintan

Fy, så obehagligt att bli trakasserad!

Det bästa vore kanske att ignorera den där Christer helt!!!

Annars blir han ju ett hjärnspöke och några sådana ska du INTE ha

2008-12-08 @ 13:13:42
URL: http://silfverstinta.blogg.se/
Postat av: britten

Aj aj aj..det gör ont i mitt spruckna revben när jag läser om brutala Maria( skratta gör ont )......men jag håller med henne...brutala syster kan också slå näven i bordet...

2008-12-08 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0