Mellandagar

Så hade man jobbat klart för det här året. Känns ju skönt!  Nu är jag ledig fram till fredag inte helt fel. Johan och Kattis kom igår och vi hade tillsammans en mysig och lugn kväll framför tv:n och ingen julmat.

I dag är det min tur att inte må så bra. Känner mig däst och illamående och väldigt trött. Så idag blir det nog en väldigt lugn dag framför tv:n borde väl finnas någonting att titta på.

I morgon ska Bosse in till Övik för nåt mek med sin bil, vet inte om jag orkar följa med men det är väl altlid nåt som ska inhandlas före nyårsafton. Tycker inte om att springa på stan under dessa dagar när folk blivit som tokiga och ska handla på mellandags rean.  Var ut en sväng på annandagen innan jag började jobba men jag blir tokig i huvet av att trängas med dessa människor.  Nej shoppa kan man göra någon annan dag.

Önskar er en god fortsättning på julen tills vi hörs igen

Kommentarer
Postat av: Mia

Tror vi har drabbats av samma sak, jag tar en timeout nu från bloggen, har inte alls ork...

Men jag lovar, jag kommer att höra av mig, så du blir inte kvitt mig! L

2008-12-28 @ 15:54:08
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Stintan

Hej min cybervän! :)) Tack för julhälsningen! Tyvärr så såg jag den inte förrän idag, söndag. Jag blev så förkyld före jul så jag orkade inte blogga alls. Och så kom min dotter hem från Linköping den 18:e och det blev fullt upp. Jag missade våra två konserter och julottan. Inte så kul när man tränat hela hösten. Men så blev det tyvärr. Den 22:a kom båda mina söner från Sundsvall med sina familjer. Jag har 4 barnbarn; Edvin, som blir 5 i februari, Ville som fyllde 3 i juni, Henry som är 2½ samt lille Leo, som är snart 1½. På dagen den 23:e var vi alla och åkte i vår stora pulkabacke. Jag hade varit till sta´n och köpt pulkor på Ö&B. De kostade bara 59:-/st..otroligt billigt. Vi hade jättekul. Maken och sönerna förberedde juldoppet i vår badtunna, som vi har ute på gården. Det fordrade 6 timmars eldning för att komma upp i 37 grader. Trots att vi har lock på den. Gissa, om ögonen glittrade på småkillarna när de sänktes ner i det varma vattnet med tomteluvor på! :) Det var en upplevelse för dem. Vi hade tänt marschaller och det var stjärnklart. När man tog kort så var det mycket ånga man såg och ett och annat huvud som stack upp. Vi hade tänkt bada på julaftonen, men insåg att det skulle bli för jäktigt.

Vi har haft en underbar jul!

Önskar dig och din fina familj en GOD FORTSÄTTNING på JULEN och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kramen

2008-12-28 @ 20:38:14
URL: http://silfverstinta.blogg.se/
Postat av: Inger

Samma här, känner mig inte alls iform undrar om det blir magsjuka eller vad.. hoppas jag klarar mig...

Skönt maninte behöver spring på rea.,. fyy...en del verkar helt tokiga..Men det förstås man kan ju hitta nåt,,men det får vara...

Skönt att du jobbat färdigt för iår . inte jag..

Kramkram till dig Bönan i Bönhamn, gott slut.

2008-12-29 @ 16:58:29
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: soffie

hej hopp

önskar dej en riktig härlig nyårsafton å ett riktigt Gott Nytt år om vei ej hörs innan,

2008-12-29 @ 18:20:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sus i dus

Hallå!



Ja det har verkligen varit sjukt mkt folk i farten!



Kram Sus

2008-12-30 @ 00:09:32
URL: http://sus68.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gott slut Kära syster och ETT GOTT NYTT..det allra bästa nånsin

2008-12-30 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0