Julförberedelser

Nu är det ju inte långt kvar, till jul alltså.  I dag har jag varit ledig och försökt förbereda ltie. Jansons frestelse är klar, jag har bakat bullar och jag har roat mig med att göra jul grupper (alltså blommor) att ge bort.  För övrigt har jag inte mått riktigt bra idag. Ryggen bultar på mig och talar hela tiden om att just nu är det lite för mycket. *suck* va ska jag göra då?

Nåja snart är allt klart,  och till min stora glädje har jag en kollega som jag tycker så mycket om och av en alldeles speciell anledning. Han är alldeles speciell och vansinnigt snäll. Stefan heter han och på söndag jobbar han mitt pass så jag får vara ledig!!! Tack snälla Stefan det är värt så mycket för mig.  Nu vet jag med säkerhet att jag hinner med allt innan jul och jag kan sätta mig ner och koppla av när Sofie på måndag eftermiddag anländer med min kära mor.

Sara kommer på tisdag, hon jobbar måndag kväll och hon är så lycklig över sitt jobb så hon må ju få jobba när de ringer och vill att hon ska jobba. Så kul för henne att hon äntligen fick ett extra jobb.  Det har hänt mycket för oss allihopa under 2008 men det får vi väl ta senare i min "årsredovisning"

Nåja nu ska jag krama kudden, ska ju upp till Övik och jobba i morgon och överlämna några fina julblommor till nära och kära

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0