Julen 2008...

blev inte riktigt som man trott. Dagen förflöt i lugn takt, mycket skönt.  All mat var ju klar så det var ju ingenting sånt som skulle förberedas. Vi tog vår julpromenad och matade svanarna, ja det såg ni ju i går om ni kikade på mitt bildspel.

På eftermiddagen började Bosse må illa. Ont i magen och värk i benen.  Tyvärr var det inte heller nåt som blev bättre utan tvärtom. Han gick till sängs redan vid 17 tiden, då orkade han inte mera.  När tv visade Karl-Bertil Jonsson då var han ju tvungen att komma o kika lite, och när vi skulle öppna våra julklappar var han med en stund, men all maten den hoppade han över. Idag mår han tack o lov bättre, det var ju tur eftersom han tagit på sig att köra en taxi inatt.  Jag själv sitter just nu i bilen på väg till Övik för att jobba.  (Mobiltbredband är bra, nu kan jag blogga vart som helst hihi)

Min mage känner känner sig lite orolig men det är nog övergående hoppas jag.

Mamma och tjejerna kom alla iväg ordentligt. Tjejerna åkte redan vid11 tiden. Sara skulle iväg för att jobba, och sedan är det ju fest med kompisar, samma sak för Sofie där var det också fest ikväll med kompisar.
Mammas taxi åkte iväg vid 1430 så hon är nog strax hemma i Åsele och jag tror det var en mycket nöjd liten gumma som åkte hem idag.

Nu önskar jag er en god fortsättning på julen 2008

Kommentarer
Postat av: soffie

tråkigt att han blev sjuk,hoppas han är piggare nu å ingen annan blivit sjuk,

GOD FORTSÄTTNING

2008-12-25 @ 18:53:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Monika Johansson

Hej Cilla. Önskar att vi fick bo lika fint som ni. Vilket kanon ställen ni har. Du har även gröna fingrar, vilket jag inte trodde att du hade (skatt). Kram Monika

2008-12-26 @ 01:00:06
Postat av: Lillemor Lindqvist

hoppas han e bättre så det inte är vinterkräksjuka eller nåt? ha en god fortsättning

2008-12-26 @ 12:35:18
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: big sis

skönt att han är bättre nu ...den gode och lugne.....mor var så nöjd med julen hörde jag...kram

2008-12-26 @ 16:10:34
Postat av: Inger

Ja det är inte kul när man blir dålig på julen.. och ofta är det så att någon blir dålig...

Men skönt att allt blev bra iaf....och att din lilla mamma fick en fin jul hos dig...

god fortsättning till dig..kramen

2008-12-26 @ 18:14:02
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: maria

ånej, stackars Bosse! Men jag hoppas ni sparade lite julmat till honom! Karl-bertil i all ära, men det är ju julmaten som ÄR Julen liksom!!!

Kram och hälsa Bosse!

2008-12-27 @ 05:14:07
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0