Vitt, vitt, vitt

Allting är vitt. Helt otroligt och det ger sig inte!! I dag har det varit en sån där dag när man bara vill dra nåt gamalt över sig.  Vaknade och insåg att om jag ska kunna ta mig någonstans eller om någon mot förmodan skulle komma på tanken att komma hit kommer dom inte att ta sig in. Jag måste skotta!! Hur ont det än gör så är jag tvungen att göra det. Bosse ska på sin herr middag i Övik i kväll och kommer inte hem förrän i morgon och då är det ju också bra om han kommer sig in.

image211

Ser ni?? Det är helt otroligt. Jag har skottat en gång tidigare i vinter o det var när Bosse var i Kiruna i November. Jag tror knappt Bosse skottat nåt i vinter, någon gång ev. Det har ju inte varit nån snö tidigare. Varför måste den komma nu????

Jag ska nu njuta av att ha huset för mig själv i kväll. Just nu eldar jag för att få så varmt vatten som möjligt och sedan ska det badas. Il Divo spelas för full och högt så det är faktiskt njut läge nu.
Sen får vi väl hoppas och be om bättre väder, för det här får ju bara inte fortsätta!
Hoppas ni har bättre väder där ni befinner er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch och fy! Det där ser inget kul ut! Det ska ju vara vår nu!
Men jag hoppas du får upp riktigt mycket hetta i vattnet så du får ett härligt bad!

2008-04-09 @ 18:40:47
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0