Söndag och vinter igen........

Ska det aldrig ta slut?? I dag är det värsta busvädret igen. Blir så less. Har suttit vid datorn nu och gjort i ordning en liten internetöverraskning till Sofie.
Hon fyller 21 på tisdag men är ju inte hemma.  Det kommer alltså att bli den första födelsedagen för henne när inte mamma får vara den första att gratulera, det känns rätt visset kan jag säga, men jag kom i alla fall på hur jag kan gratulera ändå fast hon är i Egypten!! Ni ska få se, men inte förrän på tisdag.

Var ju in o jobbade i går, därav min tystnad. Lillemor!! Du behöver inte vara orolig, jag mår jätte bra, det gör jag alltid när jag fått jobbat lite. I morgon åker jag till Övik, ska hjälpa Marie på fiket i veckan så hon kan ha lite semester. Sen kommer ju Sara hem till Övik på tisdag och gissa om hon kommer att ha mycket att berätta, ska bli så kul.

Nu ska jag sätta mig nere o deppa i takt med snön och försöka vara nåt sällskap till min käre man.

Återkommer nog senare 

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja här är det bara regn regn, tråkväder. Men vi fortsätter att hoppas, tycker jag.
Härligt snart får du hem lilltösen.. Myspys..
kram

2008-04-13 @ 17:47:12
URL: http://IngerEmksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0