Så var det då vinter igen...

Det är så man inte tror det är sant. Så här ser det ut hemma hos mig nu!
image210
Det var alltså här som jag gick omkring i lördags, för 3 dagar sedan, o började kratta lite och städa upp. Vilken tur att jag inte började med mina blommor!!!
Det har varit ett herrans liv hela natten, så lite skönt är det trots allt att stormen bedarrat och enl en kille här i byn kommer värmen på fredag. Han sa att både fredag och lördag skulle det vara kanon väder. Så synd då att jag jobbar på lördag, men det är ju smällar man får ta.

Skulle tro att dagen kommer att se ut som i går. Det blir nog soffan en stund i dag också. Jag var ju duktig och skulle se till så vi hade ved inne i går och det skulle jag ju inte gjort. Hela min ländrygg känns idag som ett öppet sår, jag vet ju att jag blir så här när jag håller på, varför är det då så svårt att låta bli??
Idag behöver jag då inte se till veden, så då blir det nog soffan i allafall....

I Egypten är det tydligen varmt o skönt så jag hoppas de njuter där nere, för att försöka styra så de njuter skickade jag ett mms på all den vita snön, det borde väl se till så de tar till vara på varje minut, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lillemor

ja då njuter dom nog lite extra. guud vad trist ..faktsikt har vi vårväder i dag.trots att det e ritkigt kallt. så IDAG ska jag försöka gå ut faktsikt. ska var alite försiktig bara. för helt okej e man ju itne. skickar varma kramar till den stackars ryggen.
kram

2008-04-08 @ 10:52:39
Postat av: Inger

Ja vi får hoppas de njuter till max..

Snö, inte nu. Men den smälter nog snart,,
Ja strunta i veden idag och ta igen dig. Ingen tackar dig för att du jobbar och får ont.. Slappa, Jag låter kaxig, men jag vet att det är svårt att låta bli.. Men man kan lära om, jag lovar..
Hoppas du KAN lata dig lite vännen..
Kramen

2008-04-08 @ 11:04:41
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Millapilla

Usch bläää snö. Ja det smälter nog bort om det blir fint väder! Ja de njuter nog när de ser din snöiga bild...men tycker nog att det är trist för dig! Strunta i ved idag och spar din rygg. Kram

Postat av: Nilla

Morrn morrn
Precis så där ser det ut här med trodde inte det var sant när jag vaknade och tittade ut...Ha en bra dag

2008-04-09 @ 07:34:43
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Margaretha

Ja vädret svänger fort i april.....hoppas att detta är sista snösvängen....(kan jag med att tala om att i Göteborg har vi sol och tretton grader,,,)
Kram
Margaretha

2008-04-09 @ 11:58:08
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0