Landat

ja så har man landat efter en vansinnigt underbar dag. Vi har haft en riktig sommar dag i dag. En underbar värme. Jag har varit ute i solen precis hela dagen. Krattade färdigt allting ute och plockade sedan fram min hammock.

Någon speciell lust att åka in till stan för att jobba kan jag ju inte påstå att jag hade, men ibland har man inte så mycket att välja på.
Väl här i Övik har Sara och jag varit ute och övningskört en timme. Allting gick så himla smidigt och bra för henne idag. Riktigt roligt.

Det blir ett kort inlägg ikväll för nu är det dax att nanna kudde om man ska orka kliva upp kl 04.00 i morgon bitti, tur jag bara jobbar till kl 12.00

Kommentarer
Postat av: Lillemor

åå vad skönt att
vädret e hos er med !!
jamen hjälp!! 04.00 e ju inte morgon bitti. det e ju mitt inatten. tur du jobbar till tolv sa du.men från 04.00 till tolv e det masssor med timmar. blä.. det var tidigt det.. men men..jag e ingen morgonmänniska.snarare tvärtom.kan ju tänka mig att det är skönt att ha massor kvar av dagen sen kanske..
ha en underbar eftermiddag då hihi kram

2008-04-24 @ 07:22:18
Postat av: Cissi

Det är inte lätt att tänka på jobb medans man går hemma och har det gott i solen. Men humöret brukar ju vara ganska bra efter en dag i solen så jobbet känns ganska ok när man väl kommer dit! :o)
Hoppas du får en bra dag!
Kram

2008-04-24 @ 07:22:42
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Nilla

God morgon på dej...visst är det härligt med sol jippie allt går mycket lättare...ha en bra dag

2008-04-24 @ 07:46:43
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: maria

Lägg dig i hammocken och sov när du kommer hem. Tänk vad allt är mycket roligare och lättare nu när vi har sol och värme!!! Hoppas det håller i sig fram till november eller nåt!!!!

Kram på dig och hälsa Sara att hon är jätteduktig!!!

2008-04-24 @ 11:09:30
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: Millapilla

4 ....mitt i natten usch...men nu när jag skriver detta har du bara 50 minuter kvar...sedan kan du njuta av solen .Sedan var du väl ledig ett tag?. Ha en bra dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0