Kanske..

att snön nu är på väg att vika. Det är mycket ljusare på himlen idag och det är hela 3 plulsgrader ute. Det droppar från taken och det känns faktiskt mycket härligare idag

Har sovit som en gris hela natten. Drabbades av en kortare magåkomma i gårkväll, hade fruktansvärt magknip. Vaknade av ett sms kl 0610. Min äldsta dotter ville säga hejdå till mamsen. Hon satt då på Arlanda och väntade på att få borda flyget till Egypten. Tänk vad de flyger o far min döttrar, och här måste jag sitta i kyla och vinter.....

Hon hade inte kunnat sova på nattåget ner och hade snart varit vaken i 24 timmar. Jag beordrade medicin, rött vin på flyget, ett par glas, då somnar hon säkert. Skulle väl va dumt att komma ner kl 13 lokal tid o vara skit trött och inte kunna forstätta ha kul med kompisarna, så jag hoppas hon sover nu.  Hon är ju så himla ordentlig min dotter så dricka vin den tiden på morgonen måste man tvinga henne att göra, men jag hoppas hon lyssnat på mamma.
(hon är ju mera ordentlig än sin mor många ggr, hur kan hon blivit så??)

Sara och Britt verkar i alla fall ha det toppen. 35 grader varmt och mycket snorkling. I dag skulle de i väg och köra fyrhjuling i öknen. Längtar så tills jag får höra alla detaljer.

Nu ska jag ut och ta mig en titt på all snö. Har ju suttit inne mellan dessa väggar hela veckan så jag kan riktigt känna hur det börjar krypa i kroppen på mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Väntar med spänning på rapport från Britt sen, jag hoppas det kommer fotografier till bloggen *L*
Gott med barn som kommer ut i världen och ser sig omkring, tycker jag *L*

2008-04-11 @ 18:55:13
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0