Känns konstigt...

Har ni någon gång råkat ut för människor som ni inte riktigt vet vart ni har? Det har hänt mig och det gör mig så frustrerad.  Det finns en person som egentligen aldrig varit min kompis, men varit kompis till en som står mig nära. Helt plötsligt så bryts deras kontakt, och jag blir den som blir kontaktad.

Jag tycker det är obehagligt för  i alla korta meddelande finns en underton av någonting som jag inte kan sätta fingret på. När jag försökt backa ur kontakten får jag höra att jag är en "surkärring" som förändrats sedan jag flyttat. Tack gode gud för det känner jag. Jag vill inte ha med personen själv att göra och personen verkar inte ha lust att backa och inte heller att ta upp kontakten med den andre personen i min närhet. Vad gör man när man tycker att man distanserat sig men ändå går budskapet inte fram??

sms och mail, kommentarer som jag helt enkelt betackar mig för. Har jag förändrats sedan jag flyttade till Bönhamn så tycker jag själv att det är till det bättre, lugnare och tryggare.

I kväll åker jag in för att jobba igen. Just nu känns det jobbigt, känner mig så förkyld igen. Har legat hela natten med värsta frossan i kroppen. Men förhoppningsvis så när man väl sitter där är det lika roligt som vanligt.
Kommer förhoppningsvis att bli lite mera jobb nu framöver.  Det är ju lite jobbigt med resandet men förhoppningsvis är min bil klar snart. Trodde ju att det skulle gå fort när väl styrboxen var på plats, men då hade verkstans mätinstrument gått sönder och så länge verkstan inte kunnat kolla co halten så är bilen inte klar *suck*

Kan just undra hur mycket den räkningen ska gå på. Tur att de inte tar betalt för hur länge bilen stått på deras parkering...

Ha nu en riktigt bra dag ni alla och så småningom en riktigt trevlig fredagkväll

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hej gumman, ja visst e det jobbigt med konstigt folk. säg som det är.-"jag har ingen lust.." jobbigt? ja. men SEN kommer det kännas bättre.. jag har ju inte varit här på en vecka.. så nu har jag läst ikapp..angående jobb och att sitta ner och ta hand om sig själv. lata sig? kanske man kan säga.. det ÄR svårt .. man e ju uppfostrad(ja en del) till att man ska vara omtänksam ,ta hand om andra, och GE..inte ta, eller vara ego.men ibland blir ju det också fel.att man aldrig ens bryr sig om sig själv.. det är ju inte heller rätt..och om man alltid gör en amssa jobb och en massa för andra. hur kan då en bok i soffan EGENTLIGEN bli lata sig. det är ju
egentligen belöning... för mig har det blivit lite lättare sen jag varit tvungen att sätta mig och är då ändå tvungen att göra nåt hahha helt sjukt. men bra för själen. man behöver ta hand om sig själv även om det är svårt. ..hoppas nu ni får en toppen helg med fint väder. det vill JAG ha så jag kan gå ut.inte varit i trädgården på 3 veckor .. massa kram!!

2008-04-04 @ 11:08:48
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hallå där! Ja det är verkligen ledsamt att det blev så med din vän och hennes vän pch sedan att du kom in i bilden måste ju kännas lite konstigt!

Tråkigt att du känner dig lite förkyld men hoppas att du snart är bättre!

Kram Sus

2008-04-04 @ 23:11:40
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0