Ingen vår idag inte..

nä, underbart är kort. Utetermometern står på 0 grader och det blåser nordliga vindar, brrr... Skulle ta mig en sväng till husvagnen för att mäta dynorna och sätta mig o leta tyg, men det är så kallt att jag går inte en meter utanför dörren. Har suttit och letat tyg på internet men utan resultat. Har ju bestämt mig för att tyget ska vara blå/vit randigt och det verkar inte vara det lättaste att få tag på, verkar vara mera inne med enfärgat och det vill jag inte ha. Mörkläggnings tyg billigt hittade jag ialla fall, så nu ska det sys mörkläggande gardiner till Saras lägenhet. Då ska jag väl kunna sova när jag jobbat natt.

För övrigt verkar det här bara vara en dag för drömmar. Har tänkt att jag ska måla en väggdekoration i sovrummet ovanför sängen, en text, men jag kan inte bestämma mig för vad jag vill att det ska stå. Någon som kan komma med några förslag??

Nä måste nog lägga mig i ett varmt bad nu innan jag fryser ihjäl! Tänk att det blev höst igen..

Kommentarer
Postat av: Millapilla

uschamej vad det låter kallt hos er burr! En text...något på latin kanske. Carpe Diem...fånga dagen..men kanske inte i ett sovrum...hmmmm...nån kärlekslatin ;) Hoppas du hittar tyg..men det måste ju finnas blå och vit randigt....typ marintyg. Ha en skän kväll och skickar varma kramar till dig.

Postat av: Christer

Gå in på www.countrybymail.se Där finner du schabloner tyger mm. Sortimentet finns även i bottenvåningen hos butiken "Himlen runt hörnet" bredvid Team sportias butik i Örnsköldsvik.

2008-04-06 @ 19:30:20
Postat av: big sis

jodå det finns nytt syster ska hjälpa dig...med text osså...kram

2008-04-06 @ 19:37:35
Postat av: Inger

Ja det är urfint med blått och vitt. Fräscht, det hittar du säkert. Synd att det blev höst, här har det varit skönt, men ingen sol..
Jobbat färdigt helg nu.
Ha det gott, hoppas du inte får abstinens efter tösen.. hon är ju i gott förvar.hihi, eller hur,
Kram

2008-04-06 @ 19:40:57
URL: http://IngerEmksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0