sommar sommar sommar

På min systers begäran tänkte jag visa er lite sommar från Bönhamn. Det är faktiskt så här att jag fått så otroligt mycket beröm för min trädgård i år. Jag skulle ju kunna tycka att eftersom jag inte har någon tid över för den i år så skulle den se fruktansvärd ut, men precis tvärtom enl väldigt många runt omkring.

Nu tycker ju jag att bilderna inte gör riktigt rättvisa eftersom dom är tagna i regn och rusk, men jag får väl göra om det senare vid tillfälle.
Även lite andra foton är blommor kom med i filmen.
 
Få höra vad ni tycker??

Kommentarer
Postat av: zaq

aaa, nog bor du underbart vackert till!

krma

2009-07-29 @ 22:36:14
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Siv

Ja, du bor då vackert måste jag säga. Du har gröna fingrar oxå, väldigt fina bilder. Ha det bra.

2010-07-04 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0