Bordsrenovering

Kommer ni ihåg att jag i augusti berättade om ett bord jag köpt som råkade ut för en olycka?  Det var ett glasbord som jag hittat på erikshjälpen och som jag tyckte var lite roligt eftersom det var åttakantigt. Nåja glasskivan gick ju sönder i frakten och jag var så deppad över det.

Nu har jag och min älskade man renoverat upp det och kolla in så fint det blev.

Det här är alltså bilder före och efter



Vid soffan blev det så här,  före och efter.




Jag är alltså jätte nöjd, det blev fantastiskt bra.  Så roligt när man kan köpa så billigt och själva göra iordning det som man vill ha det, jätte roligt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Med all rätt kan ni känna er nöjda, så himla fint det blev!! L

2008-12-03 @ 06:31:38
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Stintan

Men nu är jag rätt! Hade sparat dig som favvo på januari..så den sidan kom hela tiden upp..så tokigt det kan bli du.. :))



Vad fint bordet blev! Ja, jag tycker också att man ska ta tillvara på gamla möbler och saker. Varför ska man köpa nytt när man kan göra fint med litet jobb och färg? Det där med köp - släng har jag aldrig förstått mig på.

2008-12-03 @ 09:00:45
URL: http://silfverstinta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud vad snyggt! =)

Mycket bättre än förut. Vet inte riktigt om jag har råd att se curling em, det kostar ju 200:- för bussen.. Vi får se, har inte ens börjat köpa julklappar...

2008-12-03 @ 09:20:41
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Postat av: big sis

Bra jättebra blev det...

2008-12-03 @ 13:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0