Alla goda ting är tre...

Tre är faktiskt en siffra som det är nåt magiskt med. Alla goda ting är tre, när någon dör är det oftast tre st som följs åt och händer nåt skit är det oftast tre saker samtidigt.
 
Vi har konstaterat att det är så! Förra veckan gick elpannan sönder, i fredags under stormen fick in all rök, som då gjorde att allting fick tvättas och avtorkas. I dag upptäcker vi att laddningen på bilen inte fungerar. Tre saker som kanske inte är alltför dyra och det kunde ju varit värre, men ganska tröttsamma och bökiga grejer. 
I morgon bitti för jag bara hoppas att bilen startar och att jag tar mig till Kramfors där jag kommer att ha hjälp, annars vet jag inte vad eller hur jag gör...Finns inte så mycket hjälp att få här ute. 
 
Nu är jag iallafall väl hemma och ska börja fundera över vardagliga saker. I morgon är det återigen dax för en tur och hårt arbete i Sollefteå. På lördag öppnar butiken och då ska allting vara tipp topp och helt fyllt med saker
 
Men nu, huvudvärkspiller och en stund i soffan

Kommentarer
Postat av: Mia

Eller alla onda ting är tre, kan man också säga efter att ha läst dina rader....Hoppas allting löser sig för dig!!!!
Kram på dig!

2012-12-03 @ 17:33:49
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Nilla

Håller tummarna att bilen startar..igår fick jag lifta med grannen ner till jobbet..bara att köpa ett nytt batteri...

2012-12-04 @ 07:07:43
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0