Nostalgi

Vad gör man en dag som denna när man helt plötsligt frågar sig vart åren tog vägen.  Det bara ramlade över mig när jag såg en liten, liten tös springa vägen när här.

Vad var det som hände? Varför gick det så fort? Ibland känns det som om jag inte hann med ordentligt, de växte ifrån mig.





Förutom  nostalgi känslor har faktiskt helgen varit lugn och skön.  I går grillade vi, jag ville sitta ute (i uterummet alltså) eftersom vädret tillät det, det var ganska varmt och skönt. Känns väl ändå som att det förmodligen var sista gången för iår dock. Men mysigt var det.



Bosse skämmer bort mig i vanlig ordning. Just nu bygger han ett växthus till mig, nåt jag önskat väldigt länge och nästa vår ska jag kunna odla ordentligt.

Och vilken utsikt jag kommer att ha i mitt växthus.



Det är ju inte klart på långa vägar men jag gissar att jag kommer att trivas utomordentligt.

I morgon är det arbetsdag igen och jag har mycket på mitt schema, bla 2 nya medarbetare. Ska bli mycket spännande, bitarna faller på plats för varje dag

Så tills vi hörs igen, ha ett underbart liv.


Kommentarer
Postat av: soffie

å va mysigt det ser ut,

Ha en bra arbetsvecka,

Må gott

2009-09-20 @ 20:56:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja vi grillade oxå, det var nog sista gången, tror jag oxå,..,men snart blir det en ny och härlig vår..Jag vill oxå ha ett växthus.,.försöker flörta lite med gubben,.kul när man kan vara mera på stället..Det blir ett framtidsprojekt...

Ha en fin vecka..kramkramen..

2009-09-23 @ 00:24:29
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: zaq

Hej cilla och vackra bilder som vanligt, -får en att längta ut till havet!



Jag fortsätter att jobba som personlig assistent, men har alltså fått en ny person, som är helt annorlunda mot den jag haft tidigare.

Glad över att ha jobb, med chans att jobba in sig som alltid, så har jag ju "stått ut" hos den tidgigare. Så nu hoppas jag ju på att få mer timmar hos den nye än den gamle, som du kanske förstår!



Kram på dig!

2009-09-23 @ 11:02:16
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0