Ur led är tiden!

Tänk va en helg går fort.  Tyckte precis det var fredag och Sofie och Robert kom hem. Nu är det söndag och de har precis åkt.
På fredag kväll gjorde jag en ny kyckling rätt a la GI.  Vi gjorde som vi brukade åt länge och pratade mycket. Kikade på lets dance och hade allmänt trevligt.  På lördag åkte jag in till ullånger för att byta bil med Sara. Hon var hos Bosses bror och hjälpte till med att renovera ett våtrum.
Senare på kvällen kom Kattis och Anders och det blev ytterligare en trevlig kväll runt matbordet. Körslaget och förvåningen över att Wells åkte ut. Ungdommarna tillbringade resten av kvällen med att spela rappakalja, men varken jag eller Bosse kände för spel i går kväll utan fastnade i en Beck film.

Bosse och Robert var ut o satte nät i går men tyvärr blev det en mager fiskelycka, närmare bestämt ingen alls.

Nu när alla fyra har åkt, är det tyst och tomt.  I morgon är det alltså vardag igen och jag konstaterar att tiden går alldeles för fort.  Två dagar ledigt till sen är det jobb igen. Till helgen jobbar jag igen, men som sagt tiden går ju så fort så jag är ju snart ledig igen.

Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig i soffan och leta rätt på nåt att titta på. Söndag kvällar brukar ju alltid vara fyllda med någon film att kika på tills det är dax att sova, eller varför inte sova nu direkt??

Ha en trevlig söndag kväll

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja det lät som en fin helg..men åkte Wells ut, då blev jag oxå snopen,,,såg ej programmet...

Vad mysigt att få rå om Sara...























Det lät som en fin helg..med besök av Sara, kul..

Men åkte Wells ut,då blev jag snopen..såg det inte..

Ha en fin vecka.. kramen









2009-01-18 @ 18:32:54
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja helgerna går alldeles för fort.. Men den här helgen har vi fått gjort så mycket nytta och det känns skönt.

Kram

2009-01-19 @ 08:37:40
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Mia

Visst blev det snopet med Wells???!!! Men hälsing som jag är, så är jag glad att Hanna är kvar L

2009-01-19 @ 19:47:03
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0