Måndags soft

Snö, snö och åter snö.  Jamen den ville jag ju ha innan jul inte nu! Nu vill jag ha vår!!!  Ok kanske lite väl tidigt när man bor i norrland, men nu har det snöat sedan igår och nu vill jag inte ha mera snö.
I dag har det varit min sista dag ledig, hemma. Jag är ju ledig i morgon också men i morgon åker jag ju igen så den räknas liksom inte.

Nu är iallafall gamla köket uppe nerpackat, så nu är det bara o börja riva och slita, nu ska det bort! Men det får väl bli när jag kommer tillbaka efter jobbet.

Upptäckte nåt konstigt i dag. Jag sökte ju ett jobb i mitten av dec, har inte hört nåt av dom men nu har de satt ut en annons till. Det är samma annons men nu har de sista dag satt till den sista januari. Tycker det är märkligt, söker man för samma tjänst 2 ggr.  Nåja skam den som ger sig så naturligtvis har jag sökt igen.

Nu är det dax för att softa lite i soffan tillsammans med tv dosan, få se vad vi hittar för nåt att titta på

Ha de bäst

Kommentarer
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Hej igen!



Tråkigt med bilen. Så kan det vara. Jag/ vi har en relativt ny bil, bara 3 år; en Toyota Avensis, och den verkar starta i alla väder. Men jag förstår dig. Du har ju en bit till affären. Handlar du på Vallen eller i Ullånger? Själv tycker jag att Ullånger är bäst. Du behöver ju komma iväg till jobbet också. Det går ju inga bussar ut till dig.



Ja du, det var ju märkligt att du inte fått något svar på din jobbansökan. Det är ju nästan litet oförskämt tycker jag. En orsak kan vara att de ville ha fler sökanden. Men det är ju ingen ursäkt för att de inte hörde av sig.



Idag har jag hållit på att byta gardiner. Det går litet långsamt för jag håller på att sy nya. Men kanske det är klart tills i morgon kväll. Hoppas det.



Ha det gott och en varm kram från mig, Lillemor







2009-01-19 @ 22:48:47
URL: http://silfverstinta.blogg.se/
Postat av: maria

Kul med röj och renovering.

Jag har ett rum uppe som ska göras i ordning, men jag är lite osäker på vad jag ska göra med det.

Vad ska det bli av ditt gamla köket när det är klart?

2009-01-20 @ 06:18:30
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0