Mår som Anka

Känner mig fortfarande precis som denna anka. Men nu är jag ialla fall ganska säker på att mina bihålor behöver en dos penicillin. Ska  till doktorn kl 13.00 så vi får väl hoppas han är av samma åsikt.
Tänk vilken tur att jag inte valde jobbet i Omne på brödfabriken, hur kul har det varit att börja med att sjukskriva sig??

Har nu två dagars ledighet kvar att kurera mig på till veckan jobbar jag heltid på taxi och det skulle ju vara skönt om man då hade både krafter och röst.

Ha det gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: big sis

ja men va bra ...antibiotika och lite undersökning behöver du...

2008-09-12 @ 09:02:57
Postat av: Nilla

Krya på dej

2008-09-12 @ 10:04:02
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0