Kaos värld

Det var jobbigt att slita sig och åka tillbaka till Övik och jobbe i går eftermiddag. Det verkligen sög efter att få vara kvar hemma och ha det bra, men men det är väl bara att bita ihop. Önskar varenda gång att allting skulle vara närmare, att man kunde åka hem efter avslutat pass.

Sen kom man till kaoset,  kaos det var det i går när jag klev in på jobbet.  I normala fall är det alltid det på söndag kvällar, men i går var det mera än vad det brukar vara.
När man jobbar kväll så planerar man för kommande dag. Flygtaxi, skoltaxi, sjukresor, färdtjänst m.m m. m  Lite övertid får man alltid räkna med när det är söndag kväll.

Nu har jag sovit ut, ätit, diskat och är strax på väg till jobbet i gen.  I normala fall när jag är här för att jobba blir det inte så mycket mera än jobb. Nu hade jag ju tänkt att vi skulle göra nåt annat också.  I morgon kväll ska Sara på anställnings intervju (håll tummarna) sedan hade vi tänkt gå på ett öppet hus för ett nytt ställe som öppnat.  De har olika typer av massage och olika typer av tränings alternativ.
Vi har tänkt att vi ska gå o simma nån kväll, får väl se vilken, och sen ska vi alltså även hinna med lite övnngskörning.  Hon ska i väg på fredag för att göra sin halkbana och det skulle vara bra tror jag om hon innan känt hur det är att köra på snö och halka.


Kommentarer
Postat av: Inger

Yes, jag håller tummarna för Sara,,,hoppas det går bra.. ha det bra när du jobbar...det är skönt när du får åka hem sedan....

Kramkram till Bönan i Bönhamn..

2008-11-18 @ 22:37:41
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas det gick bra för tösen... L

2008-11-20 @ 07:17:36
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lillemor SN

Självklart! Här hålls både tummar och stortår för Sara. Hoppas att hon får jobbet!



Det blir säkert bättre att köra till och från jobbet när vintern har kommit på riktigt. Nu är det ju så mörkt ute. När snön kommer och vi får vårt "vintermörker" känns det lättare att vara ute på vägarna. Men ack, denna saltning utefter E:4-an. Den tar hårt på bilarna.



Hoppas att Vägverket (SKANSKA i ditt fall) håller vägen ute hos dig

2008-11-20 @ 08:20:02
Postat av: Lillemor SN

Självklart! Här hålls både tummar och stortår för Sara. Hoppas att hon får jobbet!



Det blir säkert bättre att köra till och från jobbet när vintern har kommit på riktigt. Nu är det ju så mörkt ute. När snön kommer och vi får vårt "vintermörker" känns det lättare att vara ute på vägarna. Men ack, denna saltning utefter E:4-an. Den tar hårt på bilarna.



Hoppas att Vägverket (SKANSKA i ditt fall) håller vägen ute hos dig lika fin som de gjorde hos mig när jag hade mitt fritidshus i Gavik. Jag sålde det i fjol höst för vi bor i Robertsfors, 6 mil norr om Umeå, och tycker att ¨det är för långt dit ner. Jag hade det innan jag träffade KÄRLEKEN här uppe. Nu har vi köpt ett torp i Risböle, strax norr om Bjuröklubb. Ligger inte lika fint som ditt hus, men vi har skog (tallmo), sjö och hav. Om du orkar läsa kan du gå in här.



http://www.vildawebben.se



regga dig och gå in på

silfverstinta

därefter tittar du på min vänstra sida och går till till "Min blogg" så hittar du det där.



Ska fixa en annan hemsida jag med.



Är det nya stället på Vallen? Vilka driver det?



Ha nu en fin dag och ta det försiktigt i trafiken!



Hälsningar från Lillemor



2008-11-20 @ 08:29:52
Postat av: big sis

ja så bra nu ser ju sidan ok ut....behöver din bönis adress om jag ska skicka gardineran..kramis

2008-11-20 @ 13:52:14
Postat av: Anonym

Å jag tror att de är glada att de har dig på Taxi... då jag ju vet vilken bra organisationsförmåga du har!

Kör bara inte på i 100 knyck som du brukar... var rädd om dig!



Varm kram... E



Ps. Jag har hållit mina tummar för Sara...!

2008-11-21 @ 10:05:53
Postat av: britten

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN SYRRAN

2008-11-22 @ 13:11:54
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej :) !

Tack för det. Roligt att du tycker om den och tusen tack för tipset!



Varmgo´hjärtekramen och en tanke till mitt älskade Bönhamn från Stintan. @->->----



2008-11-23 @ 17:08:16
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0