Det regnar regnar...

och molnen hänger så lågt att dom kan trilla ner. Jovisst är det så. Mår lite bättre än i går kväll så jag kanske var mest trött. Ont i halsen har jag i alla fall, känns som om man ska tappa rösten vilken sekund som helst, men så länge det bara är halsen övelever jag väl.

Bosse har åkt i väg till Övik och blir borta hela dagen och kvällen ev natten också, får väl se hur han orkar. Han är krasslig fortfarande men inte feber längre i alla fall.

Tror inte att denna dag kommer att medföra några större göromål, måste åka in till Nordingrå och hämta ut ett paket, fick hem mina färgpatroner som jag behöver för att kunna skriva ut lite foton som jag tänkte göra vägg kollage med. Jag har ju tidigare pratat om att göra nåt åt väggen upp vid trappen och nu ska det banne mig hända nåt snart.
Återkommer senare hade jag tänkt om lite Bönhamns skriverier igen. Jag har ju en del hus kvar och jag skulle vilja bli klar så att Bönhamns borna får ta del av vad jag skrivit för att se om någonting ska ändras ev tilläggas. Jag vill ju ha allting så perfekt som möjligt, om utifall att....

Nåväl ni som är intresserade titta in igen, för nästa hus är också väldigt vackert och också ett som legat väldigt nära min familj.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 08:57:46
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Mia

Det blir lite extra kul att göra collage av sina egna bilder, tycker jag. Får vi se sen??
Idag knaprar jag värktabletter, så det känns lite bättre, det går framåt *L*

2008-03-12 @ 10:03:43
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Millapilla

Hej! Skönt att du mår lite bättre. ja här regnar det med :( Kikar in sen och läser om Bönhams historia. Krya på dig. kram

Postat av: Kerstin

Bra att du är på bättringsvägen! Här öser det ner idag, hela himlen står öppen....Hoppas din dag blir en bra dag! Kram

2008-03-12 @ 13:54:08
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0