Äntligen lördag..

efter första arb veckan. Jag har ju egentligen mjukstartat endast med 2 pass men det räckte mer än väl känner jag idag. Jobbade torsdag em och fredag morgon. Jag var här hemma i går kväll vid 5 tiden och trött som jag vet inte vad. I dag har jag hämtat mig lite men kroppen värker och jag behöver nog helgen på mig för att bli människa igen, men det är lika bra att vänja sig för det är så här det kommer att vara nu.

Jag har bestämt mig för att köra vidare på min linje. Jag ska jobba så mycket som jag får nu, tror det är enda sättet att visa dessa administratörer på fkassan vad som händer när jag gör det. Ska ta kontakt med Strängnäs till veckan, så håll tummarna att de är villiga att ta emot mig där.

I kväll är det bartömning i Barsta så det blir nog båten över för att hjälpa till!!

Vädret är underbart, varmt och skönt. Har gått igenom blommorna ute efter det regn som föll innnan jag åkte o jobbade. Upptäckte till min fasa när jag åkte in i torsdags att bil golvet på passagerar sidan var lite blött så förmodligen läker bilen in vatten någonstans. Har nu städat min lilla pärla och ska nu ta reda på vart den läker in.

Håller även på att tömma ur vattnet ur barnas pool, känns onekligen som att det inte kommer att bli badat nåt mera i den i sommar.

Ska nu återgå till lite mera sysslor och reka till kroppen så man kan klara att åka båt i kväll.

Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att det löser sig men Strängnäs då... :/

2008-08-17 @ 20:11:07
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0