Ah..men

Nu har hela helgen gått igen utan ett inlägg. Jag har blivit ganska bra på det här med blogg semester ibland. Varför jag skriver så sällan numera är ju inte alls beronde på att det är sommar, jo kanske lite. Men främsta orsaken är väl att jag inte längre har någon dator. Den krachade ju för några veckor sedan. Fick i torsdags reda på att den går nog inte heller att laga.
Men som tur är har ju jag världens bästa syster och svåger.! De hade en hårddisk över och den tar nu Björn upp åt mig när han kommer, så den som väntar på nåt gott.....

I helgen var vi på Skule visfestival. Det har blivit något av en tradition för mig o Bosse att åka dit, verkligen jätte trevligt. Först ut på lördag eftermiddag var Stefan Sundström, han var väl ingen höjdare tycker jag, mycket låga visor. Men sedan var det en kör som sjöng, kören hette Singoalla och var jätte duktig, sjöng allt från Mozart till Beatles och rock i stämmor, skit bra! MA Numminen var väl så där men Peter Carlsson och blå grodorna som avslutade var också de jätte bra.

Här på bilden av skuleberget ser ni två prickar. Det är en tjej och en kille som invigde svarta leden uppför berget. Huga jag skulle aldrig ge mig på nåt sånt.


Vi hade vår lilla Tjabo nere vid stranden och där tältade även några kompisar från Övik så natten blev lång men vi hade så kul. På söndag var det dax för mig att arbeta igen och jag var inte hemma här förrän kl var 2300.
Dagen i dag har varit väldigt seg kan jag säga. Innehållit bara en massa städning och tvättning för att komma ikapp sig själv lite grann.
Det syns på båtlivet här i hamnen att semestern tagit fart. Det rör på sig med båtar riktigt ordentligt. Och detta är en utsikt som jag aldrig kommer att bli less på


Ha de så gott nu allihopa tills jag dyker upp igen

Kommentarer
Postat av: Lissen

Var på Skulefestivalen för två år sedan! Vacker miljö att sitta och höra musik. En blandad kompott av artister. Bodde i en stuga en bit därifrån, bredvid dansställe.

Ha det gott....Lissen

2008-07-07 @ 22:11:43
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej du

Jag har oxå blivit duktig på att ha bloggsemester..tyvärr är den riktiga semestern slut..känns tungt..tiden går så fort...snart är det jul...Må så gott

2008-07-08 @ 08:16:07
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Cissi

Visst är det roligt med små traditioner!

Att sedan få sitta ned med goda vänner är så trevligt. Det vill gärna bli lite sent.. :o)

2008-07-08 @ 10:25:31
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag vill till Bönhamn nu och inte sitta inne och jobba när det är fint väder!

2008-07-08 @ 11:18:01
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Postat av: Mia

Skulle ALDRIG gå dit upp! varje gång jag åker förbi så tittar jag dit upp och hiiiisnar! L

2008-07-08 @ 22:09:57
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle också kunna stå ut med den utsikten!!!!



Nej, han har inget koppel...men handbojor...hihi!

2008-07-08 @ 23:07:04
URL: http://nightviolet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0