Min Dotter!!!

Är jag så stolt över som bara en mamma kan vara idag!!  Hon har nu skaffat sig en flänglapp!! Alltså hon fixade sitt körkort idag.  Teorin grejade  hon ju i går med bara 1 fel och i dag körde hon upp, så nu får man inte längre ha bilen i fred.
Så här glad blev Sara för många många år sedan när hon fick en egen spark i julklapp av Morfar



Jag vet att hon var minst lika glad i dag. Hon kom springande ner på Swedbank Arena för att hämta bilen. I helgen lämnar jag bilen här så hon får köra hela helgen. När jag frågade henne hur det var med pengar om hon har nåt att tanka för så såg hon så generad ut så jag gissar att det är sämre stält på den fronten, hm.... få se hur vi ordnar det.   Nåja nu är det gjort, körkortet är klart och ytterligare ett steg är taget in i vuxen världen.

Tänk hur de kämpar för att bli vuxen så fort som möjligt och en annan skulle ge vad som helst för att slippa. Inte för att jag skulle vilja byta med dagens ungdommar men ändå.

Just nu är det för mig uppehåll i curlingen. Dvs herrarna spelar och jag vilar den matchen. Sorry grabbar men det är inte direkt bekväma stolar där inne och min ländrygg går av när som helst.  Damernas match är för mig viktigare och jag vill hellre hålla till den så jag vilar denna match.  Damernas match går 1830 igen, så jag laddar.

Kommentarer
Postat av: Kiina

Vad roligt för Sara.....ge henne en jättegrattiskram från mig :-)

2008-12-09 @ 13:11:54
Postat av: Beffa

ååh så roligt för Sara, hälsa massa grattis från mig! :D

2008-12-09 @ 17:39:56
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: soffie

men grattis till din dotter som klarade körkortet,

fniss flänglapp hade jag ej hört förut,

ha en go kväll å kortet på din dotter när hon fick sin spark är så himla bra,

kram

2008-12-09 @ 18:52:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: SolSkuggan

Men vilken duktig dotter.. Så kul gratta henne från mig.

Bönhamn.. Så vackert där har vi varit många gånger. Ha det bäst och ta det lugnt med renoverandet var sak har sin tid.

Kram från mig

2008-12-09 @ 22:44:16
URL: http://solskuggan.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

gratta henne ordentligt hahahha. ett tips.. jag fick presentkort på typ statoil av min farsa i present när jag fick mitt körkort. det var toppen. för bensin är DYRT .. ha det bäst

2008-12-10 @ 11:14:09
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0