lite pyssel

Vi har en väldi blåst här nere i hamna. Det blåser riktigt ordentligt och ibland regnar det och ibland haglar det. 
 
I dag efter jobbet gjorde jag för omväxlingsskull nåt. Ja, jag är inte så företagsam på kvällarna. Antingen fastnar jag i ett surfande, eller i en bok eller i nåt tv program. Men ikväll stannade jag i Nordingrå för pysselafton på
Blomsterhuset.  3 kvällar nu före jul kommer det att hända. I kväll tillverkade vi blomsterkransar
 
 
 
Nästa vecka ska vi göra blomsterprydnader, blomgrupper. Verkligen jätte kul.
 
Det var väl kanhända mindre roligt att komma hem till ett hus som i stort sett var utkylt, 14,5 grader. Inte bra för min värk, men det finns de som har det värre.
 
Nu ska jag springa ner o se till pannan och det känns som om det blir en tidig kväll, ska ju upp o iväg till Sundsvall i morgon bitti

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej på dej ...
Längesen jag har inte bloggat på länge så nu kikar jag runt o ser vilka som är kvar...utkylt hus känner jag igen..jag o pannan är bästa vänner..må så gott

2012-11-30 @ 08:11:04
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0