Stockholm i mitt hjärta

Så är det! Finns ingen finare stad än just Stockholm. I flera år har jag intalat mig själv att så inte är fallet men jag har under veckan som gått fallit till föga.

Jag älskar stan. Att en stor stad kan vara så underbart vacker övergår mitt förstånd. Allt vatten och allt det gröna, mina barn har gjort ett bra val som flyttat dit.

Visst, det är mycket skit också men det är det överallt, inte mera där än någon annanstans. Där skiten finns behöver man inte vara.

Jag har umgåtts med mina barn och min syster. De som står mig närmast (förutom min man då) Vi har vandrat i de fina grön områdena, vi har gått på gatorna och vi har myst och det har varit vackert





Lite frusna var vi i söndags men en utomordentlig dag, så trevlig för en mamma som träffar sina ögonstenar så sällan.


Underbaraste Molly hade en underbar dag med oss. Kul med stora bollar




På tisdag fick hon, lilla hjärtat äntligen bada. Åhh så hon älskar det


Och lite sand att rulla i, det måste vara pricken över i:et..tycker Molly iallafall


Sen en picknick i det gröna med underbar shushi


När Sara åkte för att jobba tog syster och jag en promenad genom de absolut vackraste kvarter jag sett. Kolonilotterna i Tantolunden, finner inga ord bara vacker. Där vill jag bo







Är det underligt att man trivs? Så underbart vackert, mitt i en stor stad...
Tack älskade syster och svåger för att ni upplät ert hem till mig under dessa underbara dagar. Precis vad jag behövde

Kommentarer
Postat av: Britten

Roligt du haft det bra trots att jag haft så lite tid...

2012-05-16 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0