Yrvettes utmaning

Här kommer mina svar då.
Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own. 
-Tag eight other un-tagged people. 

Nuvarande besatthet? 
Grönt the, sömn och soda vatten

Vad har du på dig nu?  
Mysiga mysbyxor och stor tröja

Tar du tupplurar?
Ja, när jag har samvete att ta mig tid

Vem kramade du sist?
Bosse

Vilka är de finaste orden du vet?
Jag älskar dig mamma.

Vad blir det till middag?
tacos

Vad var det sista du köpte?
Mat

Vad lyssnar du på just nu?
Bosses visslande

Favoritväder?
Vårtöande och sen sommar värme

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Hm...Ingen aning där tog fantasin slut. Väntar med det tills mina döttrar behöver namn förslag, då kan jag bestämma åt dem.....

Vilka är dina bästa redskap?
Min dator, min telefon och min bil

Säg något till den person som taggade dig.
Tack Yrvette!  Ska hitta en lämplig utmaning åt dig så småningom.....Nä allvarligt, det gör inget, jag visste att du inte är så elak att du ger mig taskiga uppdrag detta är helt i min smak...

Favoritresemål?
Min dröm har alltid varit att båtluffa i Karibien, men att göra samma sak i Thailand skulle duga gott.

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Mina barn, mina katter, Bosse och min telefon.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En vinstlott

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Fredrik Reinfeldt.  Då skulle alla få se hur man styr sverige

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka? 
Dit där det är varmt och soligt.

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Barak Obama

Favoritlukt?
Vanilj

Om du bara får ha på dig ett par skor i 3 månader, vilka skulle du välja då?
Mina knall röda foppatofflor

Sedan ska man komma på en egen fråga

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Lösa alla våra lån ta våra ungar och åka på en välbehövlig semester

Nu utmanar jag då i min tur

De som vill vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0