Vilken helg

Verkligen jätte trevligt har vi haft i helgen! Men visst har det även varit jobbigt.  På fredag kväll när jag kom hem från jobbet var det redan full rulle i huset.
Sara fixade och donade för full på över våningen i mitt nya rum, jag är så nöjd, tack Sara för all hjälp!! Just nu är det bara klick golvet som ska på plats, men det får faktiskt vänta ett tag. Det går ju faktiskt att flytta in i rummet nu och det är det viktigaste.

Kolla in förändringarna,








Har väl inte riktigt bestämt att vi ska ha det så här, men i det stora hela så ....

Helgen i övrigt återkommer jag till. Det är jobbiga dagar nu och väldigt långa dagar, så som ni förstår blir bloggandet lidande, men snart ska jag berätta allt om helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0