Denna dag intet liv....

känns det som i allafall. Det är snöstsorm ute o jag som hade såna vår känslor i går.  Hade tänkt så lite frö inför den vår som tänkte komma igår, synd att den ångrade sig.

Bosse ligger fortfarande nerbäddad, het som en kamin. Skulle behövt åka in till Nordingrå för att handla lite, men jag har ingen som helst lust att ge mig ut i detta väder. Även lite ved skulle jag behövt få in men som sagt, vem vill gå ut.  Limpar har gett upp och lagt sig i fönstret för att inte gå miste om något ute, ifall något skulle hända. Han har som sin husse blivit lite förkyld, lite hosta och lite nysningar hör man från vår stora katt. Det är nog bara jag o
Smulan som funderar över livet i Bönhamn just nu.

Måste väl ta mig i kragen och göra nåt inne. Det finns ju alltid tvätt att hänga, jag hade ju  kläder att sy om och det är väl såna dagar man får ta tag i det *suck*

Jag återkommer väl så småningom det är ju både trav (tack Maria för den) och melodifestival i kväll. hm.. andra chansen, tycker ju att låtarna som finns med i kväll i andra chansen förmodligen är de låtar som borde finnas i finalen allihopa, men vi får väl se vad som händer, det ska ju vara bra tv...

Kommentarer
Postat av: maria

Lite småkymig dag idag va?
Samma här. Jenny och Stefan har gett sig ut i skogen på promenad, jag och Kjell ska ta en liten tur till våra norska vänner som håller på att renovera ett torp. Det är nog all aktivitet som blir idag.

Sen blir vi miljonärer och DÅ.....då du jäklar Cilla...hahahaha!!!

2008-03-08 @ 11:50:58
URL: http://nightviolet.blogg.se
Postat av: Mia

Våren har svårt att bestämma sig i år, tycker jag! :/

2008-03-08 @ 12:18:58
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Millapilla

Hej! Uschamej vilket väder ni har! Tråkigt att Bosse är sjuk och Limpar förkyld! ja vädret är kymigt nu för tiden. Ha det så mysigt ni kan och kram

Postat av: Margaretha

Det va nån knäppis som sa på tv imorse att det skall bli bakslag ivädret i hela landet....låter ju finfint....NOT.Grrrrrr
Ha det så gott detgår (med en sjuk man)
Kram
Margaretha

2008-03-08 @ 17:54:31
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Cissi

Varannandagsväder. Men här har det inte regnat idag och det är ju ett plus.. :o)
Melodifestivalen blir det här också ikväll.
Kramar

2008-03-08 @ 18:33:00
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: soffie

uhh snöstorm det lät inge vidare,förstår att du ej vill
hoppas din Bosse kryar på sej å ni får en bra kväll:O)

2008-03-08 @ 20:43:10
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0