Solen hälsar på

O tänk va mycket piggare man blir direkt. I går kväll kom en snö storm och hälsade på, så lite vitt på backen har vi idag.

image51

image53

Har även 2 små ekorrar som flyttat in, de tycker det är toppen att våra fåglar regelbundet får mat för då kan de också få smaka, som här då smakar de från talg bollen som hänger där!

image54

Det gör så otroligt mycket att solen visar sig och att man tydligt märker att det blir ljusare för var dag. Ska strax göra i ordning en liten lunch o sedan vid 3 tiden ska Bosse skjutsa iväg Johan och Katarina. Sedan återgår allt till det normala. På tisdag ska jag till Övik på dagen ska jag jobba åt Marie igen, på kvällen ska jag baka åt min blivande 18 åring och på onsdag blir det ju kalas. På torsdag ska jag förära AF med ett besök och sedan verkar ju hela veckan ha förflutit.
Jo det är ju så tiden går fort, allt för fort!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hojo hojo fullt upp minsann. hopaps du e lite piggare då? hoaps solen kan komma hit också. här kom det ytterligare 5 cm inatt. och nu regnar det. slask blää..

ha en bra vecka gumman. kram

2008-02-03 @ 13:04:30
Postat av: Mia

Ja, nu verkar det som om du är lite piggare! Vad skönt *L*

2008-02-03 @ 14:08:28
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Vackra bilder som vanligt!
Höga Kusten är så otroligt vackert att man blir salig i själen!
/Sus

2008-02-03 @ 18:32:13
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0