Mitt livstal

Var tvungen att kolla mitt livstal efter en koll på sus68.blogg.se. Så här blev det:

Analys:
augusti 6
8 = 8 6 = 6
1965
1 + 9 + 6 + 5 = 21 = 2 + 1 = 3
Slutresultat
8 + 6 + 3 = 17 = 1 + 7 = 8
Livsväg 8, den målmedvetna materialisten:
Åttor är i allmänhet starka och självständiga människor. De är beredda att kämpa hårt för att nå sina mål, så väl i arbetet som i till exempel någon sport. Åttor kan till och med bete sig hänsynslöst för att nå dit de vill.

Har du livstalet 8 är du en ambitiös person som litar mycket på din egen förmåga. Du är duktig på att planera och följer också nästan alltid din plan. Att organisera är också något som du nog kan lägga till på din meritlista. Du har en girighet som få och är inte rädd för att gå din egen väg. Att hjälpa människor är något som du gärna gör eftersom du vill att andra också ska bli så självständiga som du. Det är inte omöjligt att du är duktig i sport eftersom du antagligen även på det området sätter upp höga mål.

Arbetet tar mycket av din tid vilket medför att familj och vänner kan bli lidande av detta. Du kan ibland uppfattas som ytlig då du tycker utseendet spelar stor roll. Du blir lätt frustrerad och bör nog fråga dig själv varför.

Stämde ju ganska bra. Har ju berättat tidigare om min utbrändhet som hela min familj fick lida för.  Och har ju även ett SM guld i curlilng, så ganska bra stämmer det ju.

Kommentarer
Postat av: Millapilla

Hej! Oj jag hinner minsann inte med..oj vad du uppdaterar men bara skoj! Har kommit in i ett storstädar/sorteringsryck så jag har inte haft tid...men ville gå in på några vänners sidor lite snabbt...lätt att rumpan fastnar i stolen om man sitter för länge;) Grattis till din dotter Sara på hennes 18 årsdag! Kram från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0