Aj aj i huvet

Så har det känts hela dagen. Vaknade av telefonen 06.30, Marie ville jag skulle komma in o jobba, hennes personal hade vård av sjukt barn. Men jag som sovit dåligt även i natt, visste ju att jag skulle på personal möte på örntaxi kl 10.00 så jag bad henne ringa vidare.
Huvudet dunkade som om det vore värsta trumvirveln där inne, Somnade jag om? Nä inte jag inte, men jag skulle ju ändå i väg.
image123

Jag hade bestämt att det fick bli mötet, en sväng på fluggers för att hämta tapet kataloger o sedan hem.  Men i vanlig ordning så blir ju ingenting som man tänkt.
Mötet tog 3,5 timme, lite snurrande både på den ena och den andra färg affärn, en liten date med Sara på subway och vips var kl 15.30.
Väl hemma stod faktiskt maten på bordet och tur var väl det annars har det nog bara blivit treo till middag, istället hade Bosse slagit på stort och lagat Korv till middag, han log med hela ansiktet, stackarn har inte fått äta korv på länge..., (en underskattad maträtt...)

Huvudet dunkar fortfarande men nu har jag i alla fall lyckats hålla mitt ord till Sara, lovade henne att sätta ut hennes Kent biljetter på swedbank arena på annons, (hon kan inte gå så hon säljer dom istället) Min dotter var i alla fall väldigt lycklig idag. Har väl berättat att hon kanske skulle bli tvungen att sluta på Mickes kiosk (byter ägare) men nu ville den nya ägaren att hon skulle fortsätta ett tag till i alla fall, ville även kunna utnyttja hennes tjänster som målare och det låter jätte positivt, väldigt roligt.

Nu ska jag sätta mig o bläddra i tapet katalogerna, ska bli spännande o se om den tapet som jag ritat upp i mitt huvud har hunnit komma i katalogen...

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hej!
Har kollat runt lite i bloggen. Så fantastiskt vackert ni bor....måste erkänna att "andra sidan" är otroligt fint.
Så jättefina katter, det var en gullig historia om din lilla kattfröken.
Krya på dig
Margaretha

2008-02-21 @ 20:05:18
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Inger

Jobbigt med huvudvärk..Men det kan jag få om jag stressar och har massor omkring mig..sedan möten,när man ska sitta stilla en längre tid, och ta in en massa information, då får jag lätt huvudvärk..

Ska man sedan välja tapeter och åka runt och leta, det stressar på huvudet, och sen inte äta..
Vilken tur du fick god mat när du kom hem..

Det verkade vara en jobbig dag..
Hoppas det blir lugnare imorgon..
Kram

2008-02-21 @ 21:40:11
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Nilla

God morgon på dej..Inte kul med huvudvärk hoppas att den försvinner...du får ha en bra helg

2008-02-22 @ 08:06:53
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Lillemor

usch vad jobbigt med huvudet.lider med dig.. att sova äääär ju så fantastiskt viktigt för hela koroppen.stackare.
kulmed tapeter.. har du liksom en egen i huvudet? vad roligt. kan du itne få den gjord isstället? din alldeles egna
kul
kraaam

2008-02-22 @ 09:25:36
Postat av: Millapilla

Hoppas du är bättre idag! Kul för din dotter att hon fick stanna kvar på jobbet! ha en trevlig helg och kram

Postat av: Mia

Goda nyheter, ja inte huvudvärken förstås, men annars..
Om inte tapeten har kommit in i katalogen så kanske du skulle börja som designer...?? Egen kollektion..

2008-02-22 @ 18:53:46
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0