Klart för fest

Nu är jag färdig med alla förberedelser för vår fest ikväll. Pajerna är klara, västerbottenspaj och kycklingpaj för de som inte vill ha surströmming, tomater och lök är uppskuret och efterrätten färdig. Bordet är dukat  så det mesta har fallit på plats.

 

Alla ljus är laddade för mysstämning. Ljus i mörker är ju min passion som ni alla vet tror jag.  Nu är det bara jag själv som ska fixas för naturligtvis har mina naglar smullit av en efter en.
Vädret är det allra bästa, varmt och skönt med klar sol som på beställning.

Nu ska jag skutta iväg igen för att se till så jag själv också blir klar, återkommer naturligtvis senare.

Kommentarer
Postat av: lillemor

vilket fint väder ni har! hoppás allt blev toppen!

2008-08-24 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0