Trötter

Så känner jag mig idag. Somnade, eller slumrade, ungefär när Bosse steg upp kl 0600, men det blev inte långvarigt kl 0900 gav jag upp, inte lönt ligga där och vända sig fram o tillbaka när John Blund bara skiter i en.

Har fixat lite här hemma, regnet står som spön i  backen så det är som inte värt att vara ute idag.
Väntar och längtar och hoppas att Sofie dyker upp snart. Blir säkert bättre till mods med lite ungdomlig fägring i huset.
Tur jag har 2 nätter till på mig att ta igen denna sömn. Jobbar ju natt på lördag och på söndag ska jag äntligen få åka till Sthlm! Ska bli nice att äntligen få komma dit hoppas bara nu att solen tänker visa Sthlm från sin bästa sida.

Det har ju inte riktigt börjat funka ordentligt med utbetalningarna från Akassan men jag åker egentligen inte för att shoppa, jag vill bara dit. Träffa Britt och mysa.

Nu ska jag slänga omkull mig på sängen och läsa lite då brukar han komma den där herr Blund.

Kommentarer
Postat av: britten

ja som jag oxå har väntat på Herr Blund....hela natten...kommer han till dig så skicka honom hit sedan ..vi får ju inte vara så trötta när vi ska ses

2008-08-28 @ 13:21:00
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inger

Visst är det jobbigt när man inte kan sova.. Ibland tror jag att man är övertrött..



Mysigt att få mysa lite med syrran..

Hoppas du kan sova inatt.

kramen till dig,,

2008-08-28 @ 18:32:45
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Trevligt att komma i väg på en tripp!



Kram Sus

2008-08-29 @ 08:59:07
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0