Ny vecka, nya mödor

Eller ska jag säga nya utmaningar. I dag började vi dagen med lite gym, jätte skönt att starta dagen på det viset. 1 timme träning och sedan en välförtjänt frukost och en dusch.  Dagens teori lektion handlade om sömn. Jag har ju egentligen inte något problem med sömn men det är intressant att lära sig och att förstå hur och varför det ibland kan bli som det blir och vad man kan göra åt det.

Efter lunch ville min sjukgymnast att jag skulle lägga mig i sträckbänk. Förra veckan så sträckte hon mig per handkraft och det tyckte jag var väldigt skönt så idag gjorde hon det igen fast nu var jag fast låst i en säng som per el vönde mig i häng läge, mycket skönt även det.
Sen var det då dax för vattengymnastik. 1 timme i vattenbassäng där temperaturen var 33 grader, jätte skönt. Hoppas dock att jag tycker att det är lika skönt i morgon när jag vaknar.

Min sjukgymnast har redan efter en vecka sett vad som är mitt stora problem. Jag kan inte ta det lugnt! Nu hade hon även hälsat med den sjukgymnast som hade vattengympan att han skulle påminnan mig om att ta det lugnt. Men vad gör man när man nere i vattnet tycker att det bara är skönt? Som sagt får se hur jag känner mig i morgon. Nu efter en god middag ligger jag i sängen och är hur trött som helst.  Men somna får jag inte göra jag ska investera i en tradera tågbiljett till Stockholm, det får jag inte somna ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0