Söndag hela dan

Vad gör då en gräsänka en helt vanlig söndag? Jo man vaknar och funderar över varför månen måste vara full just den natt när jag var så trött och verkligen ville sova så mycket som möjligt. Många hävdar att det där snacket om att vissa människor har svårt att sova när det är full måne bara är skitsnack, men jag hävdar med bestämdhet att det ligger väldigt mycket i det, för jag är en av alla dessa människor.  Det betyder alltså, trött hela dan...

Men våren är här, i allafall solen. Den har lyst med alla sina härliga strålar hela dagen. Trots min mörhet tog jag mig faktiskt ut och härligt var det. Så här ser Bönhamn ut just nu







Till och med katterna känner av våren, de rymms båda två på samma lilla filt, det händer bara på våren..



Nu är det kväller och sista avsnittet av Solsidan har precis rullat, lite eftertänksam blir man kanske hahaha, nä jag bara skojar.
Nu finns det väl kanske de som undrar vad jag pratar om. Och för er som inte hunnit med och kanske inte heller är vän med mig på facebook kan jag väl berätta för er att till sommaren (sensommaren) byter jag efternamn. Mitt nya namn kommer att bli Sjölander, med andra ord ska vi gifta oss. Det är många som sagt att det var väl på tiden och det kanske det är, men det ska bli en himla fin dag har jag bestämt, inte alls som på solsidan



Kommentarer
Postat av: sara

ja jag längtar också tills ni ska gifta er, hihi...

2011-03-21 @ 19:58:12
URL: http://invincible.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Men så roligt Cilla!!! Grattis!!! Ska ni ha bröllop i kapellet? Det här var en rolig nyhet :)



Så vackra bilder från Bönhamn. Måste kännas skönt att isen håller på att gå. Ni har säkert haft en hård vinter där ute i år, liksom förra året.



kram // Lillemor

2011-03-24 @ 08:11:16
URL: http://angermanalvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0