Gräsäkelördag

Jaha vad gör man då som gräsänka en lördag kväll när man bor ute i skärgården 8 mil från stan? Tja, har man som jag jobbat hela veckan plus idag så sätter man baken i soffan och lär inte komma upp mera. Jag känner mig ganska nöjd om jag säger som så.

Det är faktiskt så skönt att komma hem och inte ha så mycket att göra. Att få lov att göra som man vill. Vill jag inte äta då gör jag inte det, vill jag se på körslaget jamen då gör jag det. I kväll har jag dock lite besluts ångest, jag vill ju se körslaget men samtidigt börjar ju det nya om vuxna som gör bort sig mot femteklassare, min gamle vän ska ju vara med där och det skulle ju vara kul o se.....

I morgon tänker jag vara pigg och alert och njuta av våren här ute, om det nu blir vackert väder som dom lovat.  Men nu ska jag göra mig en irish coffe för det tycker jag att jag är värd efter idag.
Det har varit en underbar dag med mycket folk i butiken och det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Egentid är guld värt, när man vill ha det...L

2011-03-19 @ 20:13:35
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0