Ett steg närmre

Äntligen är vår annons inne.

Vi gifter oss
I Bönhamns kapell
Lördagen den 30/7 kl 14.00

Bosse Sjölander
Cilla Ingelsson

Postogram och hälsningar kan skickas till
Fredrik Bergman
Järnsta 107
870 30 NORDINGRÅ

Nu känns det att det drar ihop sig, det är nära. Grej efter grej stryks på min lista. Tyvärr åkte jag ju på en kanon förkylning. Har fått en fruktansvärd hosta så nu ligger jag i sängen och försöker kurera mig och då blir det inte så mycket gjort inför bröllopet, men med tjejernas hjälp till veckan så ordnar det sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Inger

Önskar er en fin bröllopsdag i det fina lilla kapellet.Besökte det 1999.(Har det fortfarande i mitt huvud).

Hoppas att vädet är fint och ni kan sitta ute och ha en trevlig dag och kväll.

LYCKA TILL I ERT ÄKTENSKAP!

kramar/Inger

2011-07-29 @ 22:20:43
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0