Melodifestivalen 2011

tredje tävlingen
vad är bra egentligen vem vet vad? tacka vet jag Lena PH hon är outstanding, kanon bra...
För övrigt har jag ju alltid min egen lista

1.Linda sundblad: Brittney Spears.. vik hädan
2. Samuel Bra låglåt men jag har inte så mycket för ballader
3 Sara Lumholt, kan inte sjunga eller ta ton: Vik hädan, endast refrängen som var bra för där sjöng hon ju inte enbart själv
4. Playtones. Kanon, älskar rockabilly, helt bäst ikväll. Kanon bra
5 Shirly Clamp: henne har man ju hört... o alla låtar är ju samma, hel dåligt
6Sebastian: Säkert en hit, men inte i Eurovision song contest
7 Sara Varga: Lite Lisa Ekdal lite Lars Winnerbäck, otroligt bra, älskar henne,  men i Europa...
8 Erik Saade: Dagen pop i ett nötskal. Men i Europa, nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0