Ont igen

Tillbringar några dagar i ledig läge. Sara har sportlov och tillbringar veckan i Bönhamn och då är det ju fint att jag kan plocka ut ett par dagars komp och tillbringa tiden med henne.

I går åkte vi till Kramfors. Är väl ingen större hit egentligen men för Sara blev det de. Åkte in till Fyndis för att kolla om de skulle ha nåt fint och det hade de, tyckte Sara iallafall. Hon har länge tänkt sätta upp en fondtapet i sitt kök men inte hittat nåt som passade men på Fyndis hittade hon en jätte frän tapet.  Det är en vy över New york, med vissa gul/oranga bilar. Verkligen passande eftersom hennes golv i köket är från 70 talet, orange/brun alltså. Kommer att bli döläcket.  Hon behövde bara en rulle och det var precis vad de hade kvar, himla tur.

Sen gjorde vi en tur på Dollar och på mitt jobb. Väl hemma igen var vi båda dö slut på, jag blev inte människa nåt mera den dagen.

Har så vansinniga smärtor i min ländrygg igen. Dock inte på samma ställe där mitt gamla diskbråck satt utan på andra sidan. Men smärtorna känner jag minsann igen... Går knappt att komma upp ur sängen själv, än mindre ta på sig sockarna och skorna. Försöker intala mig att jag av någon anledning bara är deprimerad i länden (det var ju det läkaren i Sundsvall sa)

Funderar över hur det ska gå om jag nu råkar ut för samma sak igen? Jag kan helt enkelt inte bli sjukskriven, jag kan inte vara hemma igen. Jag som älskar mitt jobb, och jag vet ju hur det blir där när jag är borta ett längre tag. Å andra sidan gör ju inte läkarna nåt med mig, det får väl självläka igen och jag får klara mig tills det går upp igen. Jag är lite förkyld och det är en plåga när jag måste hosta.

Skulle behövt några tabletter nu som kunde bedöva mig så jag kan jobba, men som inte gör mig så groggy o trött. Förslag??

I morgon ska jag jobba igen och på fredag ska jag ner till Timrå på kurs. Sen ledig helg det känns ju skönt. Får se hur jag kan kurera mig.

Nu ska jag upp o se om min Sara är på g

Kommentarer
Postat av: zaq

Åh, fy så tråkigt när tösen är hemma och allt, man vill ju vara fräsch då!

Hoppas det ger med sig fort..

Kram

2010-03-10 @ 09:09:33
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0